GELECEKLERİNE DAİR HAYALLERİNİ RESİMLE ANLATTILAR
MUDANYA'DA İZİNSİZ YOLCU TAŞIMACILIĞI DENETİMİ
18.04.2024 - Perşembe 15:58
MUDANYA'DA İZİNSİZ YOLCU TAŞIMACILIĞI DENETİMİ
Mudanya'da İDO VE BUDO çıkışında gerçekleşen ortak denetimde izinsiz yolcu taşımacılığın yapanlara ceza kesildi.
Mudanya ilçe emniyet müdürlüğü trafik denetleme ekipleri ile Bursa İl Kültür Turizm Müdürlüğü ekipleri, İDO ve BUDO çıkışında ortak bir uygulama gerçekleştirdi. Yapılan kontrollerde, izinsiz yolcu taşımacılığı yaptığı belirlenen 1 araç sürücüsüne 25 bin lira idari para cezası kesildi.
Devam edecek olan uygulamalarda 5 araç kontrol edildi ve bu kontroller sonucunda 1 araca gerekli işlemler uygulandı.
Yetkililer, bu tür denetimlerin halkın güvenliği ve trafik düzeninin sağlanması açısından büyük önem taşıdığını vurgulayarak denetimleri devam edileceğini vurguladılar.
HABER: İlhan ATABEY


MÜTAREKE İLKOKULU'NDA ÖĞRENCİ VE AİLELERDEN ORTAK SERGİ
TİRİLYE EŞGEL YOLUNDA ATV KAZASI
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKANI OZAN KOZAN YENİDEN ADAY
MUDANYA'DA YIL SONU SERGİSİNE YOĞUN İLGİ
MUDANYA'DA DENİZDEN 2,5 TON ATIK ÇIKARILDI
GÜZELYALI'DA DÖNÜŞ YAPAN ARACA MOTOSİKLET ÇARPTI: 2 YARALI
MARMARABİRLİK’E İHRACAT ŞAMPİYONLUĞU ÖDÜLÜ
TİRİLYE’DE “ZEYTİN ÇİÇEĞİ FESTİVALİ COŞKUSU
BURSALI ALİ’NİN VATMANLIK HAYALİ GERÇEKLEŞTİ
23 NİSAN’DA BAŞKANLIK KOLTUĞU ÇOCUKLARIN OLDU
