MUDANYA MÜFTÜSÜ ÖZLER'DEN KURBAN BİLGİLENDİRMESİ
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ RESİM BÖLÜMÜNDEN MEZUNİYET SERGİSİ
29.05.2025 - Perşembe 15:50

Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü son sınıf öğrencilerinin hazırladığı eserler, 20-23 Mayıs 2025 tarihleri arasında Prof. Dr. M. Mete Cengiz Kültür Merkezi fuaye alanında sanatseverlerin ziyaretine açılan, Bursa "Mezuniyet Sergisi"nde sanatseverlerin beğenisine sunuldu.

Küratörlüğünü BUÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Tolga Şenol'un yaptığı, 19 öğrencinin farklı tekniklerle hazırladıkları toplam 35 eserin yer aldığı serginin açılışına; BUÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Ali Sait Liman, Dekan Yardımcısı Doç. Dr. İbrahim İ. Öztahtalı, Resim Bölümü Başkanı Doç. Gülser Aktan ve Resim Bölümü öğretim üyelerinin yanı sıra akademik ve idari personel ile öğrenciler katıldı. Açılışta konuşan Dekan Prof. Ali Sait Liman, sergiye eserleri ile katılan tüm öğrencilerimizi ve onları yetiştiren hocaları tebrik etti.



BÜYÜKŞEHİR'DE ‘YAZ SPOR OKULLARI’ BAŞLIYOR
BAŞKAN VEKİLİ BİBA, ŞAMPİYON MARŞIN BESTECİLERİNİ AĞIRLADI
DÜNYA KUPASI COŞKUSU BİRLİKTE YAŞANACAK
AFETLERE YÜZYILLARDIR DAYANIM GÖSTEREN KENT BURSA
BAŞKAN VEKİLİ BİBA ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ
BİLARDO EFSANESİ SEMİH SAYGINER MUDANYA'DA BİLARDO SALONUNU ZİYARET ETTİ
MUDANYA DEMOKRASİ PLATFORMU TAŞINMAZLARIN SATIŞINI PROTESTO ETTİ
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKAN ADAYI SEVDA DEMİRCİ AÇIKLAMALARDA BULUNDU
OTOYOLDAKİ KAZADA BİR KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ
MARMARABİRLİK’TEN MESLEKİ EĞİTİME ANLAMLI DESTEK: BİN 160 ZEYTİN FİDANI TOPRAKLA BULUŞTU
