UĞUR BÖCEKLERİ DOĞAYLA BULUŞTU
GEMLİK YENİ SAHİL YOLUNA KAVUŞUYOR
18.06.2025 - Çarşamba 18:50

Gemlik Belediyesi, kentin denizle olan bağını güçlendirecek önemli bir projeyi hayata geçiriyor.

Cumhuriyet Mahallesi sahilinde, mevcut kafelerin ilerisinde yer alan bölgede başlatılan sahil yürüyüş yolu ve yaşam alanı düzenleme çalışmaları hızla ilerliyor. Gemlikliler için denizle iç içe, yürüyüş yapabilecekleri, dinlenebilecekleri ve sosyalleşebilecekleri yeni bir alan oluşturuluyor. Proje kapsamında sahildeki yürüyüş bandı yaklaşık 1 km uzayacak.
Başkan Deviren: “Sahili Halkımızla Buluşturuyoruz”
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, projeyle ilgili, “Gemlik’in denizle iç içe yapısını güçlendirmek ve sahilimizi halkımızla daha çok buluşturmak adına önemli bir adım atıyoruz. Cumhuriyet Mahallesi sahilinde yürüttüğümüz yeni sahil yolu çalışmalarında sona yaklaştık. Çok yakında tamamlanacak olan bu alanla birlikte, hemşerilerimiz çarşı meydanına sadece birkaç dakika uzaklıktaki alanda deniz havası alabilecek, yürüyüş yapabilecek ve sahilin keyfini doyasıya çıkarabilecek. Amacımız, Gemlik’i daha yaşanabilir ve nefes alınabilir bir kent haline getirmek” dedi.



MÜTAREKE İLKOKULU'NDA ÖĞRENCİ VE AİLELERDEN ORTAK SERGİ
TİRİLYE EŞGEL YOLUNDA ATV KAZASI
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKANI OZAN KOZAN YENİDEN ADAY
MUDANYA'DA YIL SONU SERGİSİNE YOĞUN İLGİ
MUDANYA'DA DENİZDEN 2,5 TON ATIK ÇIKARILDI
GÜZELYALI'DA DÖNÜŞ YAPAN ARACA MOTOSİKLET ÇARPTI: 2 YARALI
MARMARABİRLİK’E İHRACAT ŞAMPİYONLUĞU ÖDÜLÜ
TİRİLYE’DE “ZEYTİN ÇİÇEĞİ FESTİVALİ COŞKUSU
BURSALI ALİ’NİN VATMANLIK HAYALİ GERÇEKLEŞTİ
23 NİSAN’DA BAŞKANLIK KOLTUĞU ÇOCUKLARIN OLDU
