BAYRAK, "ZABITANIN BASKISI ESNAFI USANDIRDI"
MUDANYA DEVLET HASTANESİ OTOPARKINDA YANGIN PANİĞİ
17.10.2025 - Cuma 09:01
Bursa’nın Mudanya ilçesinde, Devlet Hastanesi otoparkında park halindeki bir otomobilde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Olay, saat 21.30 sıralarında Mudanya Devlet Hastanesi acil otoparkında meydana geldi. Park halindeki bir otomobilin motor kısmından henüz belirlenemeyen bir nedenle alevler yükseldi. Yangını gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede alev topuna dönen araç, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangında otomobil yanarak kullanılamaz hale geldi.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.


BÜYÜKŞEHİR'DE ‘YAZ SPOR OKULLARI’ BAŞLIYOR
BAŞKAN VEKİLİ BİBA, ŞAMPİYON MARŞIN BESTECİLERİNİ AĞIRLADI
DÜNYA KUPASI COŞKUSU BİRLİKTE YAŞANACAK
AFETLERE YÜZYILLARDIR DAYANIM GÖSTEREN KENT BURSA
BAŞKAN VEKİLİ BİBA ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ
BİLARDO EFSANESİ SEMİH SAYGINER MUDANYA'DA BİLARDO SALONUNU ZİYARET ETTİ
MUDANYA DEMOKRASİ PLATFORMU TAŞINMAZLARIN SATIŞINI PROTESTO ETTİ
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKAN ADAYI SEVDA DEMİRCİ AÇIKLAMALARDA BULUNDU
OTOYOLDAKİ KAZADA BİR KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ
MARMARABİRLİK’TEN MESLEKİ EĞİTİME ANLAMLI DESTEK: BİN 160 ZEYTİN FİDANI TOPRAKLA BULUŞTU
