MUHTAR ŞAŞ"MASALLARLA UYUTULMAYA ÇALIŞILDIK"
JANDARMA KAÇAK YAĞ DEPOSUNU BASTI
21.10.2025 - Salı 10:02

Bursa’nın Mudanya ilçesi Çekrice Mahallesi’nde, kaçak motor yağı üretimi yapıldığı belirlenen bir depoya jandarma ekiplerince düzenlenen operasyonda toplam 12 bin 750 litre yağ ele geçirildi.

Bursa İl Jandarma Komutanlığı ekiplerinin yürüttüğü operasyonda, 2 bin 750 litre motor yağı ile tanklarda bulunan yaklaşık 10 bin litre motor ve hidrolik yağ tespit edilerek el konuldu.
Olayla ilgili B.Ç. (40) ve R.Y. (48) isimli şüpheliler hakkında adli işlem başlatıldı.



BÜYÜKŞEHİR ELİYLE CAMİLER YENİLENİYOR
BURSA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL GÜVENLİK PERSONELİNE TEŞEKKÜR BELGESİ
MUDANYA KENT KONSEYİ'NDE OZAN KOZAN GÜVEN TAZELEDİ
ALİ YILDIZ, “ORTAKLARI YALANLARLA KANDIRMAYA ÇALIŞIYORLAR, İSPATLAYAMAYACAĞIMIZ HİÇBİR ŞEY YOK" BİRLİK KİMSENİN BABASININ MALI DEĞİLDİR!
MUDANYA LİMAN BAŞKANLIĞI GELENEKSEL AŞURE DAĞITIMINI GERÇEKLEŞTİRDİ
VİNÇ KAZASINDA OPERATÖR YARALANDI
BÜYÜKŞEHİR, MUHARREM AYI’NIN BEREKETİNİ VATANDAŞLARLA PAYLAŞIYOR
KURTUL MAHALLESİ KÜLTÜR TURLARINA KATILDI
MUDANYA’DA KAHRAMAN ŞÜKRÜ ÇAVUŞ ANILDI
MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
