MUDANYA ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ GÜREŞTE FIRTINA GİBİ ESTİ
MARMARABİRLİK’TEN 622 MİLYON TL’LİK ÖDEME
04.12.2025 - Perşembe 14:29
Ürün alımlarına Ekim ayında başlayan Marmarabirlik, ortaklara üçüncü dilim olarak 5 Aralık Cuma günü (yarın)622 milyon TL ödeme yapacak. İlk iki dilimde yapılan 871 milyon TL’lik ödeme ile birlikte ortaklara toplam 1 milyar 493 milyon TL ödenmiş olacak.
2025/2026 iş yılı ürün alım kampanyasının başladığı günden bugüne kadar 3 milyar 100 milyon TL tutarında ürün alımı gerçekleştiren Marmarabirlik’te ödemeler devam ediyor. Bugüne kadar yaklaşık 32 bin ton alım gerçekleştirilen kampanya döneminin ilk iki diliminde 1 milyar 493 milyon TL ödeme yapıldı.
Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Ali Yıldız, ürün bedellerinin yarısını 15 günlük periyotlarla ödeyen Marmarabirlik’in, 15 Kasım-28 Kasım 2025 tarihleri arası teslim edilen ürün bedeli alacaklarının yüzde 50’sinin karşılığı olarak 622 milyon TL ödeme yapılacağını söyledi. Başkan Yıldız, “Gerçekleştirilecek üçüncü dilim ödeme ile birlikte üreticilere toplam 1 milyar 493 milyon TL ödeme yapılmış olacak. Dördüncü dilim ödemesi ise 19 Aralık’ta gerçekleşecek” dedi.


MUDANYA MÜFTÜSÜ ÖZLER'İN MUHARREM AYI MESAJI
BURSA’NIN DUVARLARI SANATLA HAYAT BULUYOR
“HATIRLAMAK HAKTIR” PROJESİ NEA MOUDANİA’DA YENİ İŞ BİRLİKLER DOĞDU
BÜYÜKŞEHİR'DE ‘YAZ SPOR OKULLARI’ BAŞLIYOR
BAŞKAN VEKİLİ BİBA, ŞAMPİYON MARŞIN BESTECİLERİNİ AĞIRLADI
DÜNYA KUPASI COŞKUSU BİRLİKTE YAŞANACAK
AFETLERE YÜZYILLARDIR DAYANIM GÖSTEREN KENT BURSA
BAŞKAN VEKİLİ BİBA ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ
BİLARDO EFSANESİ SEMİH SAYGINER MUDANYA'DA BİLARDO SALONUNU ZİYARET ETTİ
MUDANYA DEMOKRASİ PLATFORMU TAŞINMAZLARIN SATIŞINI PROTESTO ETTİ
