İYİ PARTİ ÇANAKKALE RUHUNU AY YILDIZ ETKİNLİĞİYLE GERÇEKLEŞTİRDİ
18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ TÖRENi GERÇEKLEŞTİ
18.03.2026 - Çarşamba 16:23

Mudanya'da 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 111. yıl dönümü dolayısıyla Atatürk anıtında törenle anıldı.

İskele Meydanı Atatürk Anıtı önündeki törende Kaymakam Ayhan Terzi ve Belediye Başkan yardımcısı Baran Güneş Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu. Protokol daha sonra Şehit Şükrü Çavuş anıtını ziyaret ederek karanfil bıraktılar.
Protokol daha sonra Şehitlerin kabri başında ziyaret ederek dualarda bulundular. Şehit ailelerini evlerinde ziyaret ettiler.
Mudanya Tekke-i Cedid (Hal) Camii ve Güzelyalı Merkez Camiinde öğle namazı sonrası şehitler için mevlit okundu.





BÜYÜKŞEHİR, MUHARREM AYI’NIN BEREKETİNİ VATANDAŞLARLA PAYLAŞIYOR
KURTUL MAHALLESİ KÜLTÜR TURLARINA KATILDI
MUDANYA’DA KAHRAMAN ŞÜKRÜ ÇAVUŞ ANILDI
MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
“MEYDAN KADINLARIN” DAYANIŞMA PAZARINA İLGİ BÜYÜYOR
KARAGÖZ SANATI GENÇLERİN YORUMUYLA GELECEĞE TAŞINDI
BUSKİ'DEN ÖĞRENCİLERE SU BİLİNCİ
DENİZDE FENALAŞAN KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ
KURSİYERLERİMİZ GELENEKSEL TÜRK OKÇULUĞU MUDANYA’YA ŞAMPİYONLUK GETİRDİ
BURSA HAYVANAT BAHÇESİ’NDE YAVRU ALAGEYİK HEYECANI
