MUDANYA VE GÜZELYALI EMLAK DANIŞMANLARI DERNEĞİ SELAMİ AKYOL' EMANET
ÖRNEK GÜVENLİK GÖREVLİSİNE BAŞKAN BOZBEY’DEN TEBRİK
04.02.2026 - Çarşamba 10:27
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Büyükşehir Belediyesi’nin Ana Hizmet Binası’na gelen vatandaşları güler yüzle karşılayan ve yardımcı olan güvenlik görevlisi Fatma Yılmaz'a özverili çalışmalarından dolayı teşekkür belgesi verdi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası C Kapısı’nda görevli olan Zabıta Dairesi Başkanlığı Güvenlik ve Koruma Şube Müdürlüğü’ne bağlı Fatma Yılmaz, vatandaşları ve belediye personelini güler yüzüyle karşılayarak yardımcı olması ve işini büyük bir özveriyle yapması sebebiyle takdir topladı. Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de güvenlik görevlisi Fatma Yılmaz’ı, Tarihi Belediye Binası’nda ağırlayarak teşekkür belgesi verdi.
Belediye binasına gelenlerin Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne yaraşır bir şekilde karşılanmasının, insanca yaklaşımın ve doğru yönlendirilmelerinin son derece önemli olduğunu söyleyen Başkan Mustafa Bozbey, “Güvenlik görevlisi personelimiz Fatma Yılmaz'ın vatandaşa olan yaklaşımı, bilgilendirmesi ve ardından çalışma arkadaşlarına geri bilgi vermesini takdir ediyoruz. Kendisini tebrik ediyorum, kutluyorum. Tüm personele örnek olmasını diliyorum” dedi.


BÜYÜKŞEHİR ELİYLE CAMİLER YENİLENİYOR
BURSA EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ ÖZEL GÜVENLİK PERSONELİNE TEŞEKKÜR BELGESİ
MUDANYA KENT KONSEYİ'NDE OZAN KOZAN GÜVEN TAZELEDİ
ALİ YILDIZ, “ORTAKLARI YALANLARLA KANDIRMAYA ÇALIŞIYORLAR, İSPATLAYAMAYACAĞIMIZ HİÇBİR ŞEY YOK" BİRLİK KİMSENİN BABASININ MALI DEĞİLDİR!
MUDANYA LİMAN BAŞKANLIĞI GELENEKSEL AŞURE DAĞITIMINI GERÇEKLEŞTİRDİ
VİNÇ KAZASINDA OPERATÖR YARALANDI
BÜYÜKŞEHİR, MUHARREM AYI’NIN BEREKETİNİ VATANDAŞLARLA PAYLAŞIYOR
KURTUL MAHALLESİ KÜLTÜR TURLARINA KATILDI
MUDANYA’DA KAHRAMAN ŞÜKRÜ ÇAVUŞ ANILDI
MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
