BAŞKAN AKTAŞ’TAN GENÇLERLE SAZLI SÖZLÜ MUHABBET
KADINLARA ULAŞIM ÜCRETSİZ
08.03.2024 - Cuma 11:23
KADINLARA ULAŞIM ÜCRETSİZ
Bursa Büyükşehir Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü, kadınlara özel ücretsiz ulaşımla kutluyor.
Bursa’da toplu ulaşım, 8 Mart’ta kadınlara ücretsiz olacak. BursaRay, tüm Burulaş otobüsleri, tüm özel halk otobüsleri ve ilçelerdeki halk otobüslerine yönelik yapılan ücretsiz ulaşım uygulaması, ilçeler ile Bursa şehir merkezi arasındaki hatlar ve turistik hatlarda geçerli olmayacak. Kadınlar, uygulamadan ‘Bursakartlarını okutarak’ yararlanabilecek.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, ayrıca toplu ulaşımda güvenlik tedbirleri altında kadınlar, engelli ve yaşlı vatandaşların saat 22.00 ile saat 06.00 arasında sonra durak dışında güzergâh üzerinde olma koşuluyla istedikleri yerde inebilmelerine imkan sağlıyor.


MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
“MEYDAN KADINLARIN” DAYANIŞMA PAZARINA İLGİ BÜYÜYOR
KARAGÖZ SANATI GENÇLERİN YORUMUYLA GELECEĞE TAŞINDI
BUSKİ'DEN ÖĞRENCİLERE SU BİLİNCİ
DENİZDE FENALAŞAN KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ
KURSİYERLERİMİZ GELENEKSEL TÜRK OKÇULUĞU MUDANYA’YA ŞAMPİYONLUK GETİRDİ
BURSA HAYVANAT BAHÇESİ’NDE YAVRU ALAGEYİK HEYECANI
FETHİN 700. YILINDA MEHTER SESLERİ SALTANAT KAPI’DAN YÜKSELDİ
HANÇERLİ MAHALLESİ KANALİZASYON SULARIYLA MÜCADELE EDİYOR
KÖY OKULLARINDA BİLİMSEL YOLCULUK
