BURSA KESTANESİ DE ARTIK TESCİLLİ
HEKİMLERDEN BEYAZ ÖNLÜKLERİYLE KONSER
11.03.2024 - Pazartesi 18:51
HEKİMLERDEN BEYAZ ÖNLÜKLERİYLE KONSER
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından 14 Mart Tıp Bayramı Haftası münasebetiyle düzenlenen konserde beyaz önlükleriyle sahne alan hekimler, sanat güneşi Zeki Müren’in eserlerini büyük bir başarıyla seslendirdi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Bakyapı İnşaat, Nev Sağlık Grubu, Özel Hayat Hastanesi ve İskender İskenderoğlu’nun destekleriyle 14 Mart Tıp Bayramı Haftası münasebetiyle düzenlenen ‘Hekimler Söylüyor’ konseri, Tayyare Kültür Merkezi’nde yapıldı. Beyaz önlükleriyle sahne alan hekimler, sanat güneşi Zeki Müren’in eserlerini solo ve koro halinde seslendirdi. Proje koordinatörlüğünü Dr. Özlem Kaya’nın üstlendiği konserin koro şefliğini ise Nazire Savran yaptı. Türkiye’nin dört bir yanından Bursa’ya gelen müziğe gönül vermiş hekimler, performanslarıyla programa ilgi gösteren sanatseverlere unutulmaz bir akşam yaşattı.
Konserin sonunda Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili Fethi Yıldız tarafından Koro Şefi Nazire Savran’a çiçek takdim edildi.



MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
“MEYDAN KADINLARIN” DAYANIŞMA PAZARINA İLGİ BÜYÜYOR
KARAGÖZ SANATI GENÇLERİN YORUMUYLA GELECEĞE TAŞINDI
BUSKİ'DEN ÖĞRENCİLERE SU BİLİNCİ
DENİZDE FENALAŞAN KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ
KURSİYERLERİMİZ GELENEKSEL TÜRK OKÇULUĞU MUDANYA’YA ŞAMPİYONLUK GETİRDİ
BURSA HAYVANAT BAHÇESİ’NDE YAVRU ALAGEYİK HEYECANI
FETHİN 700. YILINDA MEHTER SESLERİ SALTANAT KAPI’DAN YÜKSELDİ
HANÇERLİ MAHALLESİ KANALİZASYON SULARIYLA MÜCADELE EDİYOR
KÖY OKULLARINDA BİLİMSEL YOLCULUK
