MUDANYA’DA GENÇLİK MERKEZİ AÇILIYOR
MUDANYALI KADINLAR EŞİTLİK ÇAĞRISI YAPTI
06.12.2024 - Cuma 10:20Mudanya Belediyesi ve Mudanya Kent Konseyi iş birliğiyle düzenlenen, “Kadın Eşitlik Çalıştayı”nda ataerkil düzene tepki göstererek eşitlik mücadelesinde kararlı olduklarını vurguladılar. Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, kadınlardan cesur olmalarını istedi.


ALİ YILDIZ, “ORTAKLARI YALANLARLA KANDIRMAYA ÇALIŞIYORLAR, İSPATLAYAMAYACAĞIMIZ HİÇBİR ŞEY YOK" BİRLİK KİMSENİN BABASININ MALI DEĞİLDİR!
MUDANYA LİMAN BAŞKANLIĞI GELENEKSEL AŞURE DAĞITIMINI GERÇEKLEŞTİRDİ
VİNÇ KAZASINDA OPERATÖR YARALANDI
BÜYÜKŞEHİR, MUHARREM AYI’NIN BEREKETİNİ VATANDAŞLARLA PAYLAŞIYOR
KURTUL MAHALLESİ KÜLTÜR TURLARINA KATILDI
MUDANYA’DA KAHRAMAN ŞÜKRÜ ÇAVUŞ ANILDI
MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
“MEYDAN KADINLARIN” DAYANIŞMA PAZARINA İLGİ BÜYÜYOR
KARAGÖZ SANATI GENÇLERİN YORUMUYLA GELECEĞE TAŞINDI
BUSKİ'DEN ÖĞRENCİLERE SU BİLİNCİ
