ZEYTİNİN EVİ, FESTİVALİN SAHNESİ OLDU
TİRİLYE’DE ZEYTİ'NİN ÇİÇEĞİ SOKAKLARI SÜSLEDİ
01.06.2025 - Pazar 15:09Mudanya’nın zeytin kokulu mahallesi Tirilye, bu yıl ilk kez düzenlenen Zeytin Çiçeği Festivali ile tarihine ve doğasına yakışır bir şölen yaşıyor. Üreticinin emeğini, Tirilye’nin eşsiz atmosferini ve zeytinin bereketini bir araya getiren festival; atölyeler, yürüyüş rotaları, müzik ve lezzetle Tirilye sokaklarını renklendiriyor.
Mudanya Belediyesi’nin bu yıl ilk kez düzenlediği Tirilye Zeytin Çiçeği Festivali, zeytinin evi Tirilye’de tarih, doğa ve kültürle harmanlanan büyük bir buluşmaya dönüştü. Zeytin çiçeğinin açtığı bu bereketli mevsimde, Tirilye sokakları üreticiyle ziyaretçiyi bir araya getiren stantlarla, her yaştan katılımcıya hitap eden atölyelerle ve bölgeye özgü tatlarla dolup taştı. Festival, sadece bir şenlik değil; Tirilye’nin ruhunu, zeytinin hikayesini ve ortak yaşam kültürünü kutlayan bir deneyime dönüştü.


MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
“MEYDAN KADINLARIN” DAYANIŞMA PAZARINA İLGİ BÜYÜYOR
KARAGÖZ SANATI GENÇLERİN YORUMUYLA GELECEĞE TAŞINDI
BUSKİ'DEN ÖĞRENCİLERE SU BİLİNCİ
DENİZDE FENALAŞAN KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ
KURSİYERLERİMİZ GELENEKSEL TÜRK OKÇULUĞU MUDANYA’YA ŞAMPİYONLUK GETİRDİ
BURSA HAYVANAT BAHÇESİ’NDE YAVRU ALAGEYİK HEYECANI
FETHİN 700. YILINDA MEHTER SESLERİ SALTANAT KAPI’DAN YÜKSELDİ
HANÇERLİ MAHALLESİ KANALİZASYON SULARIYLA MÜCADELE EDİYOR
KÖY OKULLARINDA BİLİMSEL YOLCULUK
