MUDANYA’NIN İLK “ÇOCUK DOSTU SOKAĞI” HAYATA GEÇİYOR
BAŞKAN DALGIÇ, ÇOCUK BAŞKANLA BİRLİKTE
23.04.2025 - Çarşamba 17:00Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda koltuğunu ilkokul öğrencisi Efe Asrın Serinçay’a bıraktı. Başkanlığı makamda değil, sokakta yaptığını söyleyen Dalgıç, “Koltuk bir yere götürmez. Ama birlikte yürürsen, her şey değişir” diyerek, Efe’yi sahaya çıkardı, sokakları dolaştı.


MÜTAREKE İLKOKULU'NDA ÖĞRENCİ VE AİLELERDEN ORTAK SERGİ
TİRİLYE EŞGEL YOLUNDA ATV KAZASI
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKANI OZAN KOZAN YENİDEN ADAY
MUDANYA'DA YIL SONU SERGİSİNE YOĞUN İLGİ
MUDANYA'DA DENİZDEN 2,5 TON ATIK ÇIKARILDI
GÜZELYALI'DA DÖNÜŞ YAPAN ARACA MOTOSİKLET ÇARPTI: 2 YARALI
MARMARABİRLİK’E İHRACAT ŞAMPİYONLUĞU ÖDÜLÜ
TİRİLYE’DE “ZEYTİN ÇİÇEĞİ FESTİVALİ COŞKUSU
BURSALI ALİ’NİN VATMANLIK HAYALİ GERÇEKLEŞTİ
23 NİSAN’DA BAŞKANLIK KOLTUĞU ÇOCUKLARIN OLDU
