EKİM AYI OLAĞAN MUDANYA MECLİS TOPLANTISI
BURSA ŞEHİR TİYATROSU'NDAN GÖRKEMLİ PRÖMİYER
04.10.2024 - Cuma 22:04BURSA ŞEHİR TİYATROSU'NDAN GÖRKEMLİ PRÖMİYER
Bursa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu, yeni sanat sezonunu ‘Bir Anarşistin Kaza Sonucu Ölümü’ adlı oyunla açtı. Oyunda emeği geçenleri tebrik eden Başkan Mustafa Bozbey, “Genel Sanat Yönetmeni Ali Düşenkalkar ile bundan sonra çok güzel işlere imza atacağız. Tiyatroyu, 17 ilçemize de taşıyacağız” dedi.


MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
“MEYDAN KADINLARIN” DAYANIŞMA PAZARINA İLGİ BÜYÜYOR
KARAGÖZ SANATI GENÇLERİN YORUMUYLA GELECEĞE TAŞINDI
BUSKİ'DEN ÖĞRENCİLERE SU BİLİNCİ
DENİZDE FENALAŞAN KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ
KURSİYERLERİMİZ GELENEKSEL TÜRK OKÇULUĞU MUDANYA’YA ŞAMPİYONLUK GETİRDİ
BURSA HAYVANAT BAHÇESİ’NDE YAVRU ALAGEYİK HEYECANI
FETHİN 700. YILINDA MEHTER SESLERİ SALTANAT KAPI’DAN YÜKSELDİ
HANÇERLİ MAHALLESİ KANALİZASYON SULARIYLA MÜCADELE EDİYOR
KÖY OKULLARINDA BİLİMSEL YOLCULUK
