EĞERCE'DE 18 AHŞAP EV ALEV ALEV YANDI
KADIN EŞİTLİK MERKEZİ AÇILDI, EŞİTLİK ŞARTI İMZALANDI!
08.03.2025 - Cumartesi 23:56Mudanya Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde kadınların sosyal, hukuki, psikolojik ve ekonomik haklarını güçlendirmek amacıyla Kadın Eşitlik Merkezi’nin kapılarını açtı. Avrupa Belediyeler ve Bölgeler Konseyi (CEMR) tarafından oluşturulan "Yerel Yaşamda Kadın Erkek Eşitliği Şartı"nıda imzalayan Mudanya Belediyesi, toplumsal cinsiyet eşitliğini tüm politikalarına dahil edeceğini taahhüt etti.


BÜYÜKŞEHİR'DE ‘YAZ SPOR OKULLARI’ BAŞLIYOR
BAŞKAN VEKİLİ BİBA, ŞAMPİYON MARŞIN BESTECİLERİNİ AĞIRLADI
DÜNYA KUPASI COŞKUSU BİRLİKTE YAŞANACAK
AFETLERE YÜZYILLARDIR DAYANIM GÖSTEREN KENT BURSA
BAŞKAN VEKİLİ BİBA ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ
BİLARDO EFSANESİ SEMİH SAYGINER MUDANYA'DA BİLARDO SALONUNU ZİYARET ETTİ
MUDANYA DEMOKRASİ PLATFORMU TAŞINMAZLARIN SATIŞINI PROTESTO ETTİ
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKAN ADAYI SEVDA DEMİRCİ AÇIKLAMALARDA BULUNDU
OTOYOLDAKİ KAZADA BİR KİŞİ HAYATINI KAYBETTİ
MARMARABİRLİK’TEN MESLEKİ EĞİTİME ANLAMLI DESTEK: BİN 160 ZEYTİN FİDANI TOPRAKLA BULUŞTU
