MUDANYA ZEYTİN TURİZMİYLE MARKALAŞACAK
“KADINLARA GÜVENLİ GELECEK”
25.11.2024 - Pazartesi 22:19Mudanya Belediyesi, kadınların sosyal, psikolojik, hukuki ve güvenlik ihtiyaçlarına cevap verebilmek için “Kadın Eşitlik Merkezi”ni hizmete açtı. Kadına yönelik şiddetle mücadele konusunda daönemli bir adım atan Mudanya Belediyesi, kadınların güvenliğini sağlamak amacıyla “Güvenlik Takip Cihazı” uygulamasını hayata geçiriyor.


MUDANYA MÜFTÜSÜ ÖZLER'İN MUHARREM AYI MESAJI
BURSA’NIN DUVARLARI SANATLA HAYAT BULUYOR
“HATIRLAMAK HAKTIR” PROJESİ NEA MOUDANİA’DA YENİ İŞ BİRLİKLER DOĞDU
BÜYÜKŞEHİR'DE ‘YAZ SPOR OKULLARI’ BAŞLIYOR
BAŞKAN VEKİLİ BİBA, ŞAMPİYON MARŞIN BESTECİLERİNİ AĞIRLADI
DÜNYA KUPASI COŞKUSU BİRLİKTE YAŞANACAK
AFETLERE YÜZYILLARDIR DAYANIM GÖSTEREN KENT BURSA
BAŞKAN VEKİLİ BİBA ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ
BİLARDO EFSANESİ SEMİH SAYGINER MUDANYA'DA BİLARDO SALONUNU ZİYARET ETTİ
MUDANYA DEMOKRASİ PLATFORMU TAŞINMAZLARIN SATIŞINI PROTESTO ETTİ
