TİRİLYE’DE ZEYTİN ÇİÇEĞİ FESTİVALİ BAŞLADI
MUDANYA’DA 19 MAYIS COŞKUSU MEYDANLARI DOLDURDU
20.05.2025 - Salı 20:29Mudanya, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı gün boyu süren etkinliklerle, coşku ve umutla kutladı. Gençlik Meclisi buluşmalarından konserlere uzanan kapsamlı programda, gençler hem fikirleriyle sahneye çıktı hem de yetenekleriyle meydanı doldurdu. Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, “Gençliğe güvenmeyen bir millet, geleceğini kaybeder. Biz gençlerin sesiyle geleceği birlikte inşa edeceğiz” dedi.


MUDANYA TAŞIYICILAR KOOPERATİFİ SEÇİMLİ MALİ KONGRESİNİ GERÇEKLEŞTİRDİ
“MEYDAN KADINLARIN” DAYANIŞMA PAZARINA İLGİ BÜYÜYOR
KARAGÖZ SANATI GENÇLERİN YORUMUYLA GELECEĞE TAŞINDI
BUSKİ'DEN ÖĞRENCİLERE SU BİLİNCİ
DENİZDE FENALAŞAN KİŞİ YAŞAMINI YİTİRDİ
KURSİYERLERİMİZ GELENEKSEL TÜRK OKÇULUĞU MUDANYA’YA ŞAMPİYONLUK GETİRDİ
BURSA HAYVANAT BAHÇESİ’NDE YAVRU ALAGEYİK HEYECANI
FETHİN 700. YILINDA MEHTER SESLERİ SALTANAT KAPI’DAN YÜKSELDİ
HANÇERLİ MAHALLESİ KANALİZASYON SULARIYLA MÜCADELE EDİYOR
KÖY OKULLARINDA BİLİMSEL YOLCULUK
