MUDANYA’DA YOLLAR YENİLENİYOR
KAYMAKAMLIK VOLEYBOL TURNUVASI BAŞLADI
30.09.2024 - Pazartesi 17:24
KAYMAKAMLIK VOLEYBOL TURNUVASI BAŞLADI
Mudanya Mütareke Anlaşması’nın 102. yılı dolayısıyla düzenlenen Kurumlar Arası Kaymakamlık Voleybol Turnuvası, Mudanya Kapalı Spor Salonu’nda başladı.

Mudanya Kaymakamlığı ve Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından organize edilen turnuvaya kamu kurumları ve okulların katılımıyla 12 takım mücadele ediyor. Turnuvanın açılış maçında “Emniyet Gücü” ile “Turhan Tayan Anadolu Lisesi” takımları karşı karşıya geldi. Mudanya halkının yoğun ilgi gösterdiği turnuvada, grup maçları devam ediyor.
Eleme müsabakalarının ardından şampiyon takım belirlenecek ve ödülleri 11 Ekim’de düzenlenecek törenle verilecek.
Turnuva, Mudanya halkına sporun ve rekabetin heyecanını yaşatırken, kurumlar arası dayanışmayı da pekiştiriyor.


MÜTAREKE İLKOKULU'NDA ÖĞRENCİ VE AİLELERDEN ORTAK SERGİ
TİRİLYE EŞGEL YOLUNDA ATV KAZASI
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKANI OZAN KOZAN YENİDEN ADAY
MUDANYA'DA YIL SONU SERGİSİNE YOĞUN İLGİ
MUDANYA'DA DENİZDEN 2,5 TON ATIK ÇIKARILDI
GÜZELYALI'DA DÖNÜŞ YAPAN ARACA MOTOSİKLET ÇARPTI: 2 YARALI
MARMARABİRLİK’E İHRACAT ŞAMPİYONLUĞU ÖDÜLÜ
TİRİLYE’DE “ZEYTİN ÇİÇEĞİ FESTİVALİ COŞKUSU
BURSALI ALİ’NİN VATMANLIK HAYALİ GERÇEKLEŞTİ
23 NİSAN’DA BAŞKANLIK KOLTUĞU ÇOCUKLARIN OLDU
