10 KASIM ANISINA“BEN İNSAN DEĞİL MİYİM?”
ATATÜRK MUDANYA'DA ÖZLEMLE ANILDI
10.11.2024 - Pazar 11:26
ATATÜRK MUDANYA'DA ÖZLEMLE ANILDI
Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ebediyete intikalinin 86. yıldönümünde saatler 09.05'i gösterdiğinde Mudanya’da hayat durdu. Mudanya, Ata’sını saygı, sevgi, minnet ve özlemle andı.

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu büyük komutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete intikalinin 86. yıldönümünde Mudanya’da anıldı. Anma programı, İskele Meydanı’ndaki Atatürk anıtında resmi törenle başladı. Törene Mudanya Kaymakamı Ayhan Terzi, Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, Cumhuriyet Baş savcısı Gökhan Aydoğan, ilçe protokolü, Gaziler, siyasi partiler, sivil toplum örgütlerinin temsilcileri ve Mudanyalılar katıldı.

Anıta çelenklerin sunulmasının ardından Mustafa Kemal Atatürk'ün hayata gözlerini yumduğu saat 9'u 5 geçe, sirenler eşliğinde saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu ve bayraklar yarıya indirildi. Törenler, İlçe Milli Eğitim müdürlüğü Konferans salonunda devam etti.



MÜTAREKE İLKOKULU'NDA ÖĞRENCİ VE AİLELERDEN ORTAK SERGİ
TİRİLYE EŞGEL YOLUNDA ATV KAZASI
MUDANYA KENT KONSEYİ BAŞKANI OZAN KOZAN YENİDEN ADAY
MUDANYA'DA YIL SONU SERGİSİNE YOĞUN İLGİ
MUDANYA'DA DENİZDEN 2,5 TON ATIK ÇIKARILDI
GÜZELYALI'DA DÖNÜŞ YAPAN ARACA MOTOSİKLET ÇARPTI: 2 YARALI
MARMARABİRLİK’E İHRACAT ŞAMPİYONLUĞU ÖDÜLÜ
TİRİLYE’DE “ZEYTİN ÇİÇEĞİ FESTİVALİ COŞKUSU
BURSALI ALİ’NİN VATMANLIK HAYALİ GERÇEKLEŞTİ
23 NİSAN’DA BAŞKANLIK KOLTUĞU ÇOCUKLARIN OLDU
